נשיכות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ה8 חודשים עדיין יונק, לאחרונה הוא החל לנשוך אותי בזמן ההנקה וכתוצאה מכך יש לי חתכים בפיטמה ודימומים קשים ,בנוסף יש לי כאב עז בשד בתחילת כל הנקה ( ב3 דקות הראשונות) אני לא יכולה להפסיק להניק מכיוון שבני סובל מאלרגיות לחלב פרה וסויה,ניסיתי לשאוב אבל גם כשאני שואבת הפיטמות מדממות וזה מאד כואב. אשמח אם תוכלי לעזור לי וללמד אותי שיטות איך להתגבר על הבעיה. תודה ענבל
היי ענבל, רצוי לצפות לזה - ולהוריד אותו לפני שהוא מגיע לשלב שהוא מכאיב לך. אחרי שהוא מסיים לאכול בשקיקה - ומאותו רגע שהוא מתחיל ,"לשחק" זה הזמן שפוט להוריד אותו מהשד ולסיים את הארוחה. הוא יקשר את זה מאוד מהר כמובן גם תסבירי לו שזה כואב ולא נעים לך שהוא נושך אותך. יניקה למען אכילה שונה מאשר ההנאה ובתור נשכן. זה גם עוזר אם את דואגת להיניק אותו בתנוחה - עם תמיכה שמחזיק אותו קרוב לשד - כי כשהוא זורק את הראש אחורה בזמן היניקה - (אם הוא עושה את זה) אז הוא לא יכול להתרחק הרבה. מקוה שזה יעבור. זה עובד אבל את צריכה להיות היוזמת ולעמוד על שלך. אם לא תהיי עקבית בזה, זה לא יעבוד. בהצלחה אלן