תרופות טיבעיות.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה את ביתי בת השנה וחצי,ואלן יש לך חלק תמיכתי נכבד בזאת ,ועל כך תודה.[בחודשים הראשונים הייתי קוראת בשקיקה את תשובותייך לשאלות האימהות]. יש לי דלקת בגרון ועלי לקחת אנטיביוטיקה [ההחלטה הינה לאחר בדיקה של משטח גרון]. הרופא רשם לי טיפול המתאים לאשה מניקה.בבית המרקחת רכשתי שתי תרופות טיבעיות נוספות :1.ויטמין c . 2.אסידופילוס. האם לידיעתך אפשר לקחתם ?
היי טלי, אני מאוד שמחה שהפורום עזר לך!! אני די בטוחה שאפשר ליטול גם ויטמינים וגם אסידופולוס אבל לגבי המינונים כדאי תמיד לבדוק עם אחד המרכזים הטרטולוגים (מידע על תרופות) בהריון והנקה. 1. בילינסון 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 רפואה שלמה!! אלן