דם מהפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי לידה רביעית מניקה מלא. לפני מספר ימים הבחנתי במעט דם על רפידת ההנקה.... לא חזר על עצמו אך אני חשה כי השד רכיש יותר וכואב מעט. קצת מדאיג? מה יש לומר על זה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי רחלי, דם יכול בהחלט לבוא מהפיטמה. אם יש סדק או חתך משפשוף של היניקה אז דם יופיע על הרפידה. זה לא מדאיג אלא אם יש לך כאבים ואי נוחות בזמן ההנקה ואחריה. א כדאי לשנות את התנוחה - דם לא מפריע לתינוק אם הוא יונק טיפה. אין כל סכנה לתינוק. אבל כדאי לשפר את האחיזה כדי שתהני מההנקה. בברכה אלן