דיסה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן! האם ניתן להוסיף לחלב שאוב דיסה ואם כן איזה מומלצת? בתודה מראש על תשובתך
היי סימונה! ערב טוב. אני אישית לא אוהבת דייסה. זה לא ממש אוכל - כי אין הרבה ערך תזונתי ויש תמיד סיכוי להשמנת יתר. אם את מכינה אותו זה לא משנה איזה. עד כמה שידוע לי כולם פחות או יותר אותו הדבר. חלק מבוססים על אורז, חלק דגנים אחרים - עניין של טעם. יש עוד מאכלים שהם הרבה יותר מזינים - פירות, ירקות וכו'. אם יש בעייה במשקל אז נותנים דייסה כדי לפטם את התינוק כדי שהוא יעלה. עניין מאוד אישי. אבל אין ממש המלצות. זה באמת דרך מקורית לתת את ה חלב שלך אם התינוק לא רוצה אותו בדרך אחרת. בברכה אלן