מיץ תפוזים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני לדעת איזו כמות של מיץ תפוזים לתת לתינוק בן 8 חודשים? והאם אפשר לתת טחינה?
שלום עליזה. למה לתת מיץ תפוזים? אם היא עדיין יונקת היא לא זקוקה למיץ ועדיף לתת אם בכלל - מים. כשהם מתרגלים לשתות מתוק - קשה להרגיל ילדים מסויימים למים. חבל. לגבי כמויות של כל דבר - די כמובן תלוי בתינוק. הוא לא ישתה ולא יאכל יותר ממה שהוא רוצה או צריך. אם הנקת אותו עד כה - הסתמכת עליו להגיד מתי מספיק. בהמשך זה אותו הדבר. לגבי טחינה - אנני תזונאית והייתי חושבת שבטיפת חלב אולי יודעים. אם לא אז חיפוש באינטרנט באחד הפורומים של אימהות ותינוקות הוא מקור נהדר למידע כזה. בברכת שבת שלום. אלן