שאלה לגבי הנקת תאומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם זה קריטי שכל תאום ינק כל פעם מצד אחר? אחד התאומים לא אוהב צד אחד ומתעצבן כשהוא יונק משם (אולי הזרימה פחות טובה). האם אפשר לתת לו באופן קבוע צד ימין ולשני צד שמאל?
היי שרה, ממליצים על הנקה משני הצדדים עם כל תינוק כי זה מאזן את התפוקה. אם תניקי כל פעם תינוק מאותו שד, יהיה אולי הבדל בגודל כי מן הסתם הם אוכלים בקצב וכמות שונים זה מזה. גם אם משהו קורה שאת לא יכולה להיניק משד וחד מסיבה כלשהיא אז תהיה בעייה פתאום להרגיל אותו לצד השני. אם אין כל בעייה (שאי אפשר לנבא) אז עקרונית אין כל בעייה להשאיר צד אחת לתינוק אחד והשני לשני. אם הוא לא אוהב את הצד ההוא - אפשר לנסות לשנות את התנוחה כדי שהוא יחשוב שכאילו הוא בצד העדיף. קשה להסביר באי-מייל. יש לנו ספרון שניתן לראות תנוחות של תאומים. את יכולה להזמין 03-647-2411 או דרך האתר www.mamash.org.il בברכה אלן