השוואת משאבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לרכוש משאבת הנקה. אני מתלבטת בין 2 משאבות: 1. אמדה לקטלין פרסונל 2. ספקטרה 2 המטרה היא ל1-2 שאיבות ביום שאלותי - א. מה היתרונות והחסרונות של זו מול זו ואיזו מומלצת לצרכים שלי? ב. האם משאבות אלה נחשבות מקצועיות (דהיינו כדאי להשקיע בהן ואני לא אתחרט על כך שלא השכרתי משאבה)? ג. האם משאבות אלה יוכלו לשמש אותי עם ילדי העתידיים בנוסף לבתי הבכורה? בתודה, יפעת
היי יפעת, יש ב-מ.מ.ש. את שתיהן, כך שאפשר לראות אותם מקרוב לפני את רוכשת. לפי דעתי לפעמיים ביום - כל משאבה תעשה את העבודה. גם ספקטרא 3. מוזמנת לבוא לנסות. תתקשרי מחר בבוקר - 03-6472411. ניתן לרכוש במקום. (כדאי לבדוק אם יש במלאי - משעה 0930 אפשר לטלפן. בברכה אלן
ב"ה אני מעוניינת לקנות משאבת חלב אם ומתלבטת בין מדלה סווינג או אמדה לקטלין. היכן אני יכולה לראות אותן? האם יש מרכז מ.מש בירושלים? תודה!
שלום קטי, האם בדקת וקנית בסוף? אשמח לדעת מה החלטת בסוף. אני מתלבטת בין האמדה לקטלין לספקטרה 3, כי שאיבה ידנית פעמיים ביום מעייפת אותי...