קקי בצבע ירוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת 4 חודשים היא מצוננת מעט ויחד עם הצינון התחיל להיות לה קקי בצבע ירוק? כמובן שהיא יונקת הנקה מלאה, האם הצבע תקין? האם הקקי משתנה בזמן מחלה של התינוק?
שלום אפרת כעיקרון,אין משמעות לצבע הקאקי אצל תינוק יונק, כל עוד תינוק שלך :יונק לפי דרישה ויוצא לך להניק לפחות בין 8-12 פעמים ביום(בממוצע,)התפיסה שלו טובה ,את מניקה משני הצדדים יש לו לפחות 6-8 טיטולים רטובים,כאשר חצי מהם עם קאקי .... לפעמים במצבים של מחלה הקקי משנה את צבעו לירוק . תרגישו טוב נירית