שאיבות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 7 חודשים. חזרתי לעבודה לפני שלושה חודשים. בהתחלה - הייתי מרגישה גודש וצורך לשאוב. כיום אין לי תחושת גודש. אני יכולה "להתאפק" מבלי לסבול מכאבים ומתחושת נוחות אפילו 7-8 שעות. האם זה מרמז שאני מייצרת פחות חלב??? האם התינוק מקבל את המנה לה הוא צריך?
שלום יעל סביר להניח שתינוקך מקבל את מה שהוא צריך . הגוף התרגל לייצר חלב רק בשעות שיש דרישה ומכאן שבשעות העבודה את לא חשה מלאות . מאחר והשד הינה "מכונה" מופלאה באופן מפתיע גם בימים שאת לא בעבודה כאשר התינוק ינק יהיה לו מספיק חלב . אל דאגה נירית