הגברת כמות חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אם טרייה לנסיך בן חודש ואני מזינה אותו על ידי החלב שלי. אני שואבת את החלב , שכן לא הסתדרנו עם ההנקה ובעצם מהיום החמישי לחייו הוא אוכל חלב שאוב מבקבוק. מבחינת משקל הוא עלה יפה מאוד ואכן הוא אוכל כמות של 120-160 בכל ארוחה. אני שואבת כל שלוש שעות ולפעמים יותר ועד כה היה מספיק חלב. ביומיים האחרונים כמות החלב פחתה משמעותית ואני מממש נאבקת בשד על מנת להוציא חלב . מה עושים ? הילד רעב ולא היה לי מה לתת, האם שווה להתחיל לשלב מטרנה? מחכה לתשובה . תודה
שלום שרון האם חל שינוי כלשהו אצלכם ? האם את לחוצה / עייפה / לא אוכלת מספיק / חולה . האם התחלת לקחת גלולות ? לדברים הללו יש השפעה על כמות החלב שאת מייצרת מעבר לזה באיזו משאבה את משתמשת ? למשאבה שבאמצעותה את שואבת יש השפעה מכרעת על כמות החלב שאת מייצרת , משאבות קטנות וחלשות לא מצליחות לשמור לעל תפוקת חלב טובה לאורך זמן. על מנת לשמור על תפוקת החלב, חשוב מאוד להקפיד לשאוב בשעות קבועות ובאורך שאיבה קבוע . הגוף מתרגל לספק חלב על פי הדרישה . אם את לא מבצעת שאיבה נכונה הגוף מבין שאין צורך יותר בחלב ולכן מקטין כמויות וזאת הסיבה שאת רואה התדלדלות בחלב שאת מצליחה להוציא בכל פעם . אם את מעוניינת להגדיל את כמות החלב בשאיבה כדאי שתשאבי במתכונת הבאה . שאבי מהצד הראשון כ 5-7 דקות, ואז עברי לצד השני. שאבי באותה צורה, ועברי כך מצד לצד בשלושה מחזורים . המשיכי לשאוב גם אם לא יצוא כלום זה בדיוק הזמן שהמוח מקבל את אותות הדרישה להגברת חלב . את אמורה לראות שיפור אחרי מספר ימים לצערי אם עדין אין מספיק חלב בימים קרובים חשוב לדאוג ולהאכיל את התינוק בתחליפים וזה עד שכמות החלב תחזור . תעדכני אותי נירית