שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן / נירית שלום רב לכן ! רציתי לדעת האם כאשר אני שואבת חלב זה לא מוריד את הכמות עבור התינוק כאשר הוא יונק מהשד , מתי הכי טוב לשאוב ? כיצד לאחסן וכמה זמן חלב שאוב מחזיק במקרר? במקפיא ? אם אני יוצאת מהבית ולוקחת בקבוק של חלב שאוב לכמה שעות הוא יחזיק מעמד ? תודה רבה.
שלום מיקי אם את שואבת רק פעם אחת ביום מומלץ לשאוב בשעות הבוקר כאשר את קמה מלאה . אם את מניקה משני הצדדים כדאי לשאוב לפני ההנקה ואחר כך להניק / אם רק משד ,אחד תשאבי מהשד השני .בקיצור יוצא שאת יכולה לשאוב לפני,אחרי (גם במהלך הנקה עצמה.) למעשה את יכולה לשאוב בכל זמן שמתאים לך' בתנאי שתקפדי לשאוב בכל יום באותה שעה . כך הגוף יגיב לדרישה ויתחיל לספק חלב לשאיבה הזו . לאורך זמן את תרגישי שיפור בכמויות החלב . השד הינה מכונה שמייצרת חלב .ברגע שיש גירוי ההורמונים מופרשים וניכנס חלב לשד מכאן שהשאיבה לא "מרוקנת את השד "ויש לתינוק מספיק חלב אחר כך . לגבי אחסון חלב להלן זמן אחסון הבקבוקים : 25 מעלות (חדר ממוזג בקיץ): 4 6 שעות 15 מעלות (צידנית עם קרחום, ):10 24 שעות במקרר (במקום הקר ביותר, לא בדלת): 5 ימים מקפיא שהינו חלק מהמקרר בבית: 3 4 חודשים שבת שלום נירית