הנקה-תחושת חום פנימי בגוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מניקה 7 חודשים ובערך מהתחלה הרגשתי תחושת חום פנימי בגוף, רופאת נשים אמרה שאין קשר להנקה לדעתה ורופא המשפחה אומר שלדעתו יש קשר שאלתי האם יש קשר בין ההנקה, קיבלתי מחזור לאחר חודשיים ואחר כבר לא קיבלתי אגב אני מניקה חלקית. תודה רבה.
הגר הסבירי בבקשה מה זה אומר חום פנימי . תודה נירית
נירית שלום, הכוונה להרגשת חום פנימי כמו שיש חום גבוה ומודדים ורואים לדוגמא תוצאה 39 ככה אני מרגישה אבל כשאני מודדת חום החום גוף שלי בערך 37 מעל', כמו גלי חום. תודה