אחסון חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חוזרת ללמוד פעם בשבוע. את החלב שאשאב אשים בצידנית קטנה עם קרחום. האם לאחר מכן אוכל להקפיא חלב זה, (לאחר שהיה כארבע שעות מאוחסן בצידנית עם קרחום)? כמה זמן יכול להיות חלב אם בצדנית עם קרחום עד שמקפיאים אותו? האם ניתן לשאוב שוב באותם כלים מבלי לשטוף אותם? (בלימודים למשל) או שחובה לשים אותם במקרר?
שלום טל חלב ב 15 מעלות (צידנית עם קרחום, )יכול להשמר בן 10 24 שעות . את החלב השאוב ניתן להכניס להקפאה כאשר את חוזרת הביתה . לאחר השאיבה ממולץ לשטוף את הכלים במים ( חמים אם אפשר ) וסבון . בהצלחה נירית