איך לגמול
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוק שלי הוא בן שנה ואני מעוניינת לגמול אותו כדי להכנס להריון. עדיין לא קיבלתי מחזור. התחלתי להוריד הנקות בהדרגה, אך יש לי גודש. איך אפשר להפחית את האי נעימות הפיזית?
שלום איילה גמילה טובה הינה גמילה הדרגתית ומכאן שכדאי להתחיל לגמול בהדרגה . כאשר מתחילים בהחסרת הארוחות הפחות חשובות לתינוק . אני מבינה שזה מה שאת עושה וזה נכון אם את סובלת מגודש בשדיים בשל דילוג על הנקה ,הוציאי מעט חלב עד הקלה. אחרי כמה ימים הגוף יסתגל למצב החדש ותוכלי להוריד הנקה נוספת . חשוב לא לתת לשד להתמלא, כאשר את חשה במלאות שגורמת לך לכאבים או אי נוחות, כדאי לסחוט את השד ידנית או לשאוב מעט עד כדי הקלה וזה על מנת להימנע מדלקות בשד וסתימות מכאיבות.( לא כדאי לרוקן את השד לחלוטין אבל להוציא קצת חלב וזהו . ) את יכולה להניח קומפרסים קפואים על השדיים ולקחת אדויל או נורופן שעוזרים להוריד את הנפיחות. הגודש בד"כ עובר תוך ימים ספורים. תרגישי טוב נירית