מחזור לא סדיר והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום! בתי בת שנה ואני עדיין מניקה. בקיץ ובחגים היינו יחד כל הזמן והיא ינקה המון אך למעשה חזרתי לעבוד חצי יום כבר מגיל חמישה חודשים, מה שאומר שהיא אכלה מזון נוסף, פרט לחלב אם. ולשאלה - לפני כארבעה חודשים קיבלתי מחזור, שהיה מאוד דליל וקל. מאז הוא חזר שוב באותה צורה פעמיים אך לאחרונה, למעלה מחודש איני מקבלת. אני לא בהריון. האם יש קשר ביו ההנקה לחוסר הסדירות ולאופי הדליל של המחזור? בבדיקה גניקולוגית אחרונה,ביולי, הכל היה תקין. תודה רבה מראש.
היי לילי, אנני רופאה - וטוב לשמוע שהכל תקין. אני מאמינה שכן-יש קשר. בברכה אלן