יציאות של תינוק בן 5 חודשים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 5 חודשים. יונק. עולה יפה במשקל. עושה כ- 7-9 יציאות ביום. לאחרונה שוחחתי עם חברתי על נושא היציאות והסתבר לי שילדיהן עושים הרבה פחות. האם זה תקין? האם אוכל להתחיל טעימות של מוצקים לפי הנחיות טיפת חלב?
היי יעל, אין להשוות בין התינוקות. כל אחד והחילוף החומרים שלו. גם תלוי אם השני יונק או מקבל פורמולה - או מוצקים. כל אלה משנים את מערכת העיכול. אין כל יתרון בלתת מןצקים לפני שהתינוק מוכן מערכתית. תינוקות מתחילים להיות מוכנים למוצקים כאשר הם מתיישבים לבד, בוקעות שיניים, ויש רצון מצד התינוק לשבת לידכם בשלחן ומושיט ידיים לצלחת שלכם וחוטף. זה מתחיל החל מחודש ה-7 (סוף 6) . בברכה אלן