אנטיביוטיקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן שנה וחמישה חודשים ואני עדיין מניקה אותו כפעמיים עד שלוש ביממה. רציתי לדעת אם זה מותר לי לקחת אנטיביוטיקה מסוג מינוציקלין. בתודה מראש.
שלום מיקה מבירור שערכתי נמצא כי לא ניתן לקחת את התרופה בזמן ההנקה . התרופה עוברת לחלב אם ועלולה להשפיע לרעה על התינוק. בכל מקרה מאחר ואני לא רופאה ואני לא מוסמכת לתת לך יעוץ לגבי תרופות .אני ממליצה לך לפנות למרכזים טרטולוגיים - לקבלת מידע על תרופות והשפעתן על ההריון וההנקה מרכז רפואי רבין - קמפוס בילינסון, 9377474- 03, 9376911- 03 (15:00 8:00) מרכז ייעוץ תרופתי, בית חולים אסף הרופא, 9779309- 08 (14:00 8:00) או לפנות אל הרופא המטפל שלך , הוא אמור לדעת . בהצלחה נירית