הקפאת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני מעוניינת להתחיל להקפיא חלב, איפה אני יכולה לקנות שקיות הקפאה לשלושה חודשים וכמובן איזה סוג את ממליצה אודה לתושבתך תודה ויום טוב שירלי
היי שירלי, את יוכלה לראות מתקן חמוד לאחסון חלב שאוב במקפיא: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 זה מאוד אקולוגי, ושימושי (רב) ועולה 189 ש"ח. יש גם ב-מ.מ.ש. שקיות של רימיינד שהן מעולות. מחיר יחסית נמוך של 37 ש"ח עבור 20 שקיות. ניתן להזמין בטלפון. 03-647-2411. או דרך האתר: www.mamash.org.il בברכת שנה טובה אלן
היי! בתור אמא שמניקה הנקה מלאה ושואבת מנות לתינוקת, אני ממליצה בחום על קופסאות האחסון של אוונט. יש בערכה 10 כוסות עם 10 מכסים הניתנים לשימוש חוזר. ניתן לכתוב על הקופסא את תאריך השאיבה ולהקפיא. עלות הערכה 120 ש"ח. ממולץ בחום!!
באוונט השימוש לא מוגבל ל-4 פעמים?