חלב הנקה לילדה גדולה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, חודשיים וחצי לאחר לידה שניה, אני מניקה את בני. בתי בת שנתיים ושמונה, ינקה כחצי שנה. שאלתי היא האם לשאוב ולתת לגדולה לשתות מהחלב יאפשר חיזוק המערכת החיסונית של בתי? אם כן, כמה עליה לשתות ביום בכדי להתחזק? האם כוס תספיק? תודה
היי לי, אני בדעה שבני אדם יכולים לשתות את החלב של בני אדם כמו שעגלות הן אלה שאמורות להינות החלב אימן!! אבל לא על חשבון הקטן. זה לא יכול להזיק אבל אין כל ממצאים מדעיים שאכן זה ישפיע על מערכת חיסונית שכבר קיימת זה כמעט 3 שנים. לכן אי אפשר להגיד איזה כמות כדאי לתת לה או אפילו אם כדאי לתת לה. שוב, אני בדעה שזה לא יזיק. בברכה אלן