השפעת מצב בריאותי על חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי סכרת נעורים (מטופלת באינסולין ומאוזנת רוב הזמן) וכעת, בעקבות ההריון והלידה, גם כולסטרול מעט גבוה. האם ערכי כולסטרול וסוכר גבוהים עוברים בחלב והאם הם משפיעים על איכות החלב? אני מניקה באופן מלא. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיה, דברים אלה לא משפיעים על טיב החלב או כמות החלב באופן ישיר. כשיש אתגרים בריאותיים אז כל עוד שאת מטופלת לאיזון אז את לא צריכה לדאוג. יכולה להיות בעייה אם את לא מרגישה מספיק טוב כדי לטפל בתינוק אבל ללא כל קשר להנקה. בברכת שנה טובה ורק בריאות טובה!! אלן