צמיחת שיניים והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לביתי הקטנה בת 10ח צומחות השיניים ובמהלך ימים אלו היא לא מוכנה לקבל תחליפי חלב ולא אוכל מוצק אך ורק ציצי מה שלי לא ניראה מספיק מסביע ממש מודאגת מה עושים
לקריאה נוספת והעמקה
היי ליאת, היא מכתיבה כמה ואיך לאכול. בלי שיניים אי אפשר לאכול הרבה ובהצלחה. חלב אם הוא האוכל האופטימלי עד לפחות גיל שנה ואין מה לדאוג. אם היא רעבה היא תינק יותר. בחלב יש את כל מרכיבי המזון בדיוק לפי מה שהיא צריכה. זה יעבור לה ואז שוב תאכל - אם כואב לה אז אפשר להבין אותה למה היא רוצה רק לינוק. בברכה אלן