עייפות וחולשה.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי ילד ראשון לפני ארבעה חודשים, הילד יונק הנקה מלאה לאחרונה אני מרגישה עייפות וחולשה, האם יכול להיות שזה קשור להנקה?
היי גילה, כדאי לך להבדק אצל הרופא. אם את מרגישה חולשה זה יכול להיות בגלל הלידה ויכול להיות שיש סיבה לכך. ההנקה לא גורמת לחולשה אבל את כן שורפת יותר קלוריות אז אם את לא דואגת לאכול כמו שצריך - ולא נחה אז מאוד יכול הליות שאת חלשה. כדאי לבדוק את זה. מאחלת לך רק טוב! צריכים כוחות לא רק להיניק אלא להיות אימא לתינוק!! בברכה אלן