הנקה וצום לתינוק בן חודשיים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בטעות שלחתי שאלה כתגובה לכן אשמח אם תקראי את התגובה של ענת לשאלה של יונק ביום כיפור. תודה
היי ענת, א) עליך לצום אם אכן את צמה. תקראי את הכתבה שראית גם למטה. ב) הדברים שנאמרו לך לגבי הנקת שני ילדים בו זמנית אינם מבוססים על עובדות אלא "תחושות" של אנשי הצוות הרפואי שמטפל בך. הנקה ממש לא מסכנת עובר - וכמובן אין כל בעיי ה להיניק שניים בו זמנית אפילו שלושה!! הנקה לא תגרום לכל נזק להריון תקין. לכל הריון סיכוי להפלה טבעית. מקוה שזה עונה לך על השאלה. גמר חתימה טובה!! אלן