יציאות בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,האם הגיוני שילד בן 3 חודשים שרק יונק ושעד עכשיו עשה הרבה קקי כבר קרוב לשבוע לא עשה? למרות שהוא ממשיך לינוק הרבה וחיתולים עם שתן לא חסר... האם זה יכול להיות קשור לתזונת האם, או שזה שלב טבעיוהגיוני בגיל הזה?
היי הדס, כל ילד שונה. ואם אין כל סימן של חולי - או שינוי בהתנהגותו - אז אין כל כך מה לדאוג. האם התחלת לתת לו תוספת ברזל? זה ידוע שהוא קושר ועוצר. גם פורמולה מידי פעם יכול להשפיע על היציאות. אם לא, וזה רק הנקה - אז אין מה לדאוג. תמיד כדאי לערב את הרופא לשלול בעייה רפואית אבל לרוב זה מסתסר. בברכה אלן