דם בחלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מניקה תינוקת בת 4 ימים והפטמות שלי סדוקות עד כדי כך שהן מדממות כאשר היא יונקת, ראיתי זאת כיוון שבפליטה שלה היה ממש דם. אני מטפלת בזה ולא רוצה להפסיק להניק. שאלתי - האם יש סכנה לתינוקת בבליעת מעט דם עם החלב?
היי ליאת, אין כל סכנה שהילדה תשתה דם - אבל כדאי לך מאוד לטפל בבעייה של ההצמדה. סדקים ופצעים הם כתוצאה של תנוחה לא טובה. תלכי לקבוצת לה לצ'ה (www.lllisrael.org.il) או יועצת הנקה מוסמכת כדי לפתור את זה. ביום ה' יש לנו קליניקה עד 4 אימהות ברמת החייל. ראי: www.mamash.org.il עלות 100 ש"ח (במקום כמה מאוד בביקור פרטי) יש לשריין מקום מראש. 03-647-2411. ניתן לרכוש את הספרון שגם מסביר צעד צעד איך לשבת ולתקן תנוחה לקוייה. בהצלחה אלן