תדירות הארוחות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבת שלי תהיה בת חודשיים בשבוע הבא. אני מניקה אותה, הנקה מלאה. בימים האחרונים היא התחילה לאכול, בערך אחת לשלוש שעות, לעומת אחת לשעתיים שאכלה עד עכשיו.האם זה נורמלי? כמה ארוחות היא צריכה לאכול בגיל הזה, וגם בעתיד (כמה ארוחות בכל גיל). תודה וחג שמח. גאיה
היי גאיה, הם קובעים כמה לאכול. על פי כמה הם רעבים/צמאים או סתם צריכים קשר. אין לך מה לחשוש. מאוד יכול להיות שהיא מתיעלת ואז יכולה ללכת יותר שעות ללא אוכל. זה התהליך. כל עוד היא עולה יפה במשקל, ממשיכה להיות רגועה ואם לא אז תמיד נרגעת באמצעות השד, ומוציאה פיפי וקקי - אז הכל תקין. היא דינמית כך שזה מאוד יכול להשתנות עם הזמן - ויש מגוון רב של דפוסים - כי יש מגוון רב של תינוקות וכל אחת שונה מהשני. מאחלת המשיך נעים וכיפי!! חג שמח אלן