הפסקת סרוזט בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני 6 חודשים לאחר לידה, מניקה באופן מלא, ולוקחת גלולות סרוזט למניעת הריון (התחלתי 6 שבועות אחרי הלידה). אני מעונינת להפסיק לקחת את הגלולות כי אני מרגישה שהם משפיעותל עלי הורמונאלית (בעיקר בהקשר למצב הרוח). 1. האם מותר להפסיק את הגלולות (בסוף החפסה הנוכחית) ללא בדיקת רופא? 2. האם יש תופעות לוואי להפסקת הגלולות? האם זה ישפיע על החלב? 2. כמה זמן לאחר הפסקת הגלולות אני אמורה לקבל מחזור? האם זה קבוע? 3. האם סביר להניח (כמו בגלולות רגילות) שאהיה פורייה במיוחד עם הפסקת הגלולות?
היי גלי, אני יכולה להגיד לך שהפסקת גלולות לא אמורות להשפיע על החלב או ההנקה. לגבי שאר שאלותיך - אינני רופאה כך שאני לא יכולה לענות על השאלות האלה. רצוי שתפני לרופא הנשים המטפל. בברכת שנה טובה!! אלן