נקודה לבנה על הפטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 4 שבועות. הוא מבקש לינוק הרבה ויונק למשכי זמן מאוד ארוכים. לאחרונה הופיעו לי על כל פטמה נקודה לבנה וזה מאוד כואב לי. מה זה יכול להיות? והאם אפשר לטפל בכך? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
היי ימית, הנקודה היא בדרך כלל צינורית סתומה. אפשר לנסות להיניק את התינוק מזווית אחרת - לשנות את התנוחה - כדי לאפשר לו לשחרר לך את הזה. חשוב להמשיך להיניק משם. אם זה לא עובר וזה בלתי נסבל אז כדאי להתייעץ עם רופא. בתנאים סטריליים פותחים את זה. (רופא או כירורג) מאחלת לך הצלחה!! שנה טובה אלן