נקיון חלקי המשאבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש צורך בסטרליזציה של חלקי המשאבה (נפעמון והבקבוק) לאחר כל שאיבה, מעבר לשטיפה עם מים וסבון? האם אחת ליומיים - שלושה זה מספיק?
היי רומי, אחרי סטריליזציה ואחרי שימוש - אפשר לשתוף ולשים בכלי סגור. אינני יכולה להגיד לך מה ומתי לבצע סטריליזציה כי אף אחד לא יודע על בטוח. לא נעשו מחקרים בנדון ואם חושבים בהיגיון - אין כמעט כל דבר היום שהוא ממש סטרילי. גם פורמולה אינה סטרילי - אז הכל עניין של עדיפות אישית. יש אנשים ממש "סטריליים" שיעשו הכל כדי להשיג מקסימום סטריליות ויש כמובן אלה שלא שמים לב כל כך. אין מחקר שנעשה לבדוק איזה תינוקות יותר בריאים וחסרי פגיעות או מחלות כתוצאה מציוד לא נקי. בברכה אלן