נשיכות-נושא כאוב!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן בתי בת שנה וחודשיים יונקת מלא בנוסף למוצקים. לאחרונה, החלה לנשוך אותי כמעט בסוף כל הנקה. זה נורא נורא כואב! אני מיד מפסיקה להניק ואומרת לה לא. אבל זה לא עוזר כי גם ככה היא נושכת בסוף ההנקה כשסיימה לינוק ולא אכפת לה כ"כ מזה שאני לא נותנת לה לינוק יותר... מה עושים??? יש לה 5 שיניים חדות מאד! לא רוצה להפסיק להניק אותה...
היי מיכל, את יכולה רק לנסות להפסיק אותה עוד לפני שלב הנשיכה. תנסי לראות בערך כמה זמן היא יונקת עד שהיא עושה את זה. אני יודעת שזה משתנה מארוחה לארוחה אבל אולי תצליחי למצוא איזה נוסחה. מעבר לזה - את יכולה בהחלט להגיד לה שהיא מכאיבה לך וזה ממש לא נעים. ולא לעשות את זה עם חיוך רחב על הפנים מחד וכמובן לא בכעס עלים מאידך. בברכה אלן