חשקים בעקבות הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הנקה יכולה לגרום לחשק למאכלים מסוימים ו/או לאכילת יתר? אני יודעת שצריך לשמור על תזונה נכונה בזמן הנקה אבל שמעתי מבנות שקיבלו חשקים מוגברים למאכלים בזמן הנקה וכתוצאה מזה שמנו ולא הרזו ובכך שברו את המיתוס שהנקה עוזרת בהרזיה
היי ליאן, זה ממש לא מיתוס לגבי הרזסייה והנקה. ההנקה שורפת 500-700 קלוריות ליום לאומת האכלת תינוקות באמצעות בקבוקים. זאת עובדה ביולוגית. אבל (וזה אבל ג ד ו ל!) תלוי איך את אוכלת. אפשר בקלות - לעלות במשקל אם אוכלים יותר מידי. אין חוכמות - אין קסם. בדרך כלל שומעים על הריון שגורם לחשק למאכלים מסויימים אך אי אפשר להגיד שזה לא קורה בהנקה. אם שומרים על אוכל בריא ומזין אז אין כל בעייה לאכול הרבה ממאכלים אלה - שלא יגרמו להשמנת יתר. אבל אם אם אחרי לידה חוטפת הכל שבא ליד - כולל השוקולדים שכל האורחים מביאים =- אז אין כל סיבה שהיא לא תשמין! בברכה אלן