הנקה ושיניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה, התינוקת שלי צימחה שיניים והיא נוטה לנשוך את הפטמה בסיום כל הנקה כך שזה ממש כואב לי, מה עושים?
היי אורלי, תינוקות יונקים לא נושכים. אם היא נושכת זה מפני שהיא סיימה כבר לאכול. תנסי להכיר את הדפוסים שלה כדי לקדם את המכה. ברגע שהיא מתחילה לשחק ולא לאכול - תורידי אותה מהשד. היא תשייך את זה שאת מורידה אותה ברגע שהיא מכאיבה לך. כמובן תלוי בגיל התינוק אבל הם מבינים מאוד מהר!! אם יש כבר שיניים אני מנחשת שהיא מעל גיל 5 חודשים. בהצלחה אלן