חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת ארבעה חודשים יונקת הנקה מלאה . בעוד מספר ימים אני מתכננת לחזור לעבודה ולכן אני שואבת לה מבעוד מועד מנות חלב. לפעמים לאחר שאיבה של 15 דקות בערך אני לא מצליחה להוציא עוד חלב. שאלתי היא האם אני יכולה לעשות הפסקה קצרה של רבע שעה ולאחר מכן להמשיך את השאיבה(לאותו בקבוק)כדי שתהיה מלאות או שאם הפסקתי כבר אינני יכולה להמשיך?
היי סימונה, אין כל בעייה לצבור כמויות באותו יום ולשים אותן יחד. בברכה ובהצלחה אלן