גליצרין ואלכוהול
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, קיבלתי המלצה על תרופת סבתא - למרוח גליצרין ואלכוהול על הפטמות מהחודש השישי להריון ע"מ שההנקה תהיה פחות כואבת. האם הדבר נכון? הרי אלכוהול מייבש.. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
היי שירלי, אכן נכון שאלכוהול מייבש. זה באמת סיפור סבתא - מכוונות טובות כמובן!! אין הכנה מיוחדת לפיטמות. אין למרוח כמניעה - כי מה שגורם לפצעים הוא אך ורק תנוחה לא אופטימלית. הדבר הכי טוב כמניעה זה לבוא למפגש עוד לפני הלידה כדי להתכונן לבואו של התינוק. זה עוזר להבין אותו, ואת צרכיו (צרחיו) וגם מונע התפתחות של בעיות העלולות לשבש לך את ההנקה. בברכה אלן