הפשרת חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפשרתי חלב ביום שבת כדי שיאכילו את בני ביום ראשון. בסופו של עניין - חזרתי הבייתה מוקדם והנקתי אותו. האם ניתן להשתמש בו ביום שלישי - כלומר לאחר שלושה ימים???? חבל לי לזרוק....
היי יעל, אין ממש מדע מדוייק אודות זמנים שהחלב נשמר. אומרים שחלב טרי נשמר עד שבוע במקרר. אני לא יכולה להגיד לך על בטוח - אבל אני הייתי חושבת שזה נשמר 3 ימים. אם יש ספק אז לזרוק. תריחי ותטעמי בעצמך ותראי אם את היית שותה!! בברכה אלן