הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם אני יכולה לתת לתינוק 3 חודשים מים בין ארוחות בחום הזה אם הוא צמא ולא כל חצי שעה שד וככה לשמור על הפרש של 3 שעות בין הארוחות?
היי מירי, אולי, אבל לפעמים יש מחיר כבד. יש תינוקות אחרי בקבוקים שמתקשים לחזור לשד. יש יותר זיהומים בקרב תינוקות הנזונים (גם מים) מבקבוקים בגלל אופן הסטריליזציה של ציוד, וכמובן שיכול להיות הפחתה בכמות החלב שאת מייצרת. אם את עוןנה לתינוק על צרכיו באמצעות השד - לעולם לא יחסר חלב. אם את נותנת משהו במקום - את לא יודעת אם אכן הוא עובר משבר או קפיצת גדילה שמצריך ממני להגביר אצלך את כמות החלב. הכמות שאת מייצרת אך ורק תלוי בו - כמה שהוא יונק. הוא ינק פחות אז יפחת באופן יחסי את כמות החלב . ההחלטה שלך. בגלל הסיבות הנ"ל לא מומלץ אבל אם את רוצה - זאת ההחלטה שלך. בברכה אלן