אחסון חלב אם בשקיות להקפאת קרח ?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתן להקפיא חלב בשקיות להקפאת קרח או שמא אין הם סטריליות ולכן לא ניתן ?
היי ורד, זה לא רק הסטריליות שהיא בעייתית בהקפאת חלב בכלים לא מיועדים לאוכל - אלא החומר. כל כלי שמשתמשים בו לאחסון חלב ולא רק מים צריך לעבור בדיקה של מכון התקנים לשימוש הזה הספציפי. אם תרצי פתרון זול יחסי לאחסון חלב - יש ב-מ.מ.ש. שקיות של רימיינד שהם זולים וטובים - 37 שח עבור 20 שקיות ויש גם מתקן עם 10 בקבוקים שכמובן הרבה יותר ידיותי לסביבה!! תוכלי לראות את המתקן: http://www.mamash.org.il/Index.asp?CategoryID=82&ArticleID=52 בברכה אלן