גמילה מהנקה וגוש בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשבוע גמלתי את בתי מהנקה, היא בת שנה ושבעה חודשים. גמלתי אותה אחרי שתי הנקות ביממה. כשבוע אחרי הגמילה הרגשתי מלאות וכאבים קלים. שאבתי במשאבה ידנית והוקל לי. עכשיו, שלשה ימים אחרי השאיבה, אני מרגישה גוש קטן בצד אחד, שמציק לי רק בנגיעה. (סתם כך אין לי כאבים). חשוב לציין שהשד בכלל לא מלא. האם זו התחלה של דלקת כלשהי? ומה לעשות? אני פוחדת שאם אתחיל לשאוב אתחיל להתמלא מחדש. תודה ! לילי
היי לילי, אם את שואבת זה לא יתמלא לך - בקצב הזה. אבל קודם תנסי לעסות את הגוש בזמן שאת במקלחת. יכול להיות שתצליחי לשחרר אותו. לא נראה לי שיש מה לדאוג. אם זה לא עובר אז רצוי להתייעץ עם הרופא. בברכה אלן