הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני בן 8 חודשים עדיין יונק , אני חשבתי לסיים את ההנקה מכיוון שאני יוצאת לעבוד, אבל הוא מסרב לפורמולה, האם אפשרי להעבירו למוצקים בלבד? אך אני מפסיקה בהדרגה את ההנקה ונמנעת מגודש (יש לי המון חלב אף על פי שהוא יונק פחות מפעם)? ובמה אני מחליפה לו את הנקה....יש אלטרנטיבה אחרת לפורמולה?
היי נועה, את יכולה לתת לו מוצקים - כשאת לא בבית ולהשלים ארוחות כשאת חוזרת. רצוי לשאוב במשך היום כי תוכלי לתת לו בכוס - או המטפלת תוכל לתת לו - וגם זה ימנע את הגודש. דווקא כשאת יוצאת לעבוד ותעזבי אותו - זה לא זמן טוב גם לגמול אותו. יותר מידי שינויים קשים בו זמנית. בברכה אלן