הנקה מתוך שינה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום ולילה טוב! ביתי בת ארבעה חודשים יונקת הנקה מלאה.בדר"כ היא ישנה בלילה 8-10 שעות ברציפות. אני מעירה אותה פעמיים במהלך הלילה כדי לאכול, כל 3 או 4 שעות מכיוון שאם אני לא עושה זאת, בבוקר יש לי מלאות והחזה כואב. האם יש צורך להעיר אותה בלילה לאכול, או שעליי לתת לה לאכול רק כאשר היא מתעוררת?
היי סימונה! אין צורך (של התינוקת) להעיר אותה. אם היא לא מתעוררת אז היא לא צריכה לאכול. את יכולה לשאוב אם אכן המלאות מעיר אותך - אבל לא הרבה. הגוף יסתגל לייצור פחות בלילה - לפי הקצב הטבעי של הילדה.לילה טוב! בברכה אלן