הריון בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוק בן שלושה חודשים אני מניקה הנקה מלאה ומקימת יחסים ללא אמצעי מניעה מה יכולות להיות הסימנים שאני בהריון כי הרי אין לי מחזור אז איך אני אדע אם ניקלטתי
היי ליאת, הדרך היחידה להיות בטוחה זה בדיקה. אחרת תתחילי להרגיש את השדיים, אולי טעם החלב ישתנה והתינוק יתנהג אחרת. רוב התינוקות עוברים הריון נוסף ללא כל בעייה עם ההנקה. תרגישי סימטומים כמו ההריון הקודם אבל לא בהכרך. אם את לא רוצה לקלוט עוד הריון חייבים לשמור. ההנקה לא עושה את זה!! בברכה אלן