הנקה בהריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אלן, מקווה שנהנית מהחופשה , מגיע לך!! ביתי הקטנטונת בת שנה ושלושה חודשים, יונקת כארבע פעמים ביום , היא איתי בבית. אני בשבוע 6 ובנתיים היא לא מראה שום סימנים של שוני בטעם החלב. מבחינתי להניק שני ילדים בו זמנית, האם באמת הטעם של החלב משתנה כשאישה בהריון? אני מאוד מקווה שזה לא יקרה אך הייתי רוצה לדעת אם זה קורה בחודש מסוים של ההריון או ישר מתחילתו? רב תודות, מיטל
היי מיטל!! היה ממש כיף!! שפת הכנרת - תחת כיפת השמיים - מה יותר מזה??? אין ממצאים מדויקים לגבי שינוי טעם החלב בזמן ההריון. זה גם מאוד אישי - לכל ילד. ישנם תינוקות שהטעם השונה מפריע אבל לרוב זה בכלל לא מפריע. אז יש כל הסיכויים שאתם בני הרוב שלא יחול כל שינוי בדפוסי האוכל של התינוקת. תרגישי טוב - ותזרמי!! בברכה אלן