שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בגלל עישון מריחואנה פעם בשבוע כדאי להפסיק הנקה ולעבור לתמ"ל? אני מניקה כבר חודשיים ומעשנת אחת לשבוע מריחואנה וחוששת לפגיעה בבתי...תודה
שלום מלי לא מומלץ לעשן מריחואנה בזמן ההנקה הסם נשאר בדם למשך תקופות ארוכות כך שהתינוק סופג כמויות ניכרות על פני תקופה ממושכת. הסם עלול להשפיע על רפלקס שחרור החלב ועל ייצור החלב, מפני שהוא משפיע על רמות הפרולקטין. כשעורכים בדיקות שתן לגילוי סמים לתינוקות שנחשפו למריחואנה דרך חלב-אם, התוצאה תהיה חיובית במשך עד שלושה שבועות. בקצרה, הסם יכול להשפיע לרעה על הייצור, הנפח, ההרכב והזרימה של חלב-אם, כמו כן קיימת השפעה שלילית ישירה על התינוק. לכן ההתי ממליצה לנסות להימנע מעישון סמים בתקופת הנקה . שבת שלום נירית