צריכה עצה דחופה אם כדאי לי להניק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני יעל, אני צריכה ללדת כל יום, יש לי בבית 3 ילדים שאת כולם הנקתי, לאחר הלידה האחרונה החזה שלי היצטמק בצורה משמעותית, אני מאד בעד הנקה אבל הפעם אני בהתלבטות קשה. מצד אחד אני רוצה להניק מצד שיני אני פוחדת שכבר לא ישאר לי כלום, האם ניתן לעשות משהו? תיעצו לי זה מטריד אותי מאד, אשמח לקבל החלטה לפני שאלד תודה יעל
היי יעל, אולי כבר ילדת? אני מקוה שהגעת להחלטה כן להיניק הרי בריאות הילדים שלנו לא נמדד בגודל החזה. גם צריכים לקחת בחשבון שהשדיים לא משתנים בגלל הנקה או אי הנקה אלא ההריון משהנ את צורתם בגלל ההכנות לקראת ההנקה - אם תחליטי להיניק או לאו. כל טוב!!! בברכה אלן