תרופות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדתי לפני חודשיים ועד כה עידו ניזון מהנקה בלבד במפתיע אתמול בלילה התעוררתי עם כאבים חזקים בשד נפיחות ואודם , ניגשתי לרופא שאמר לי שזו דלקת ורשם לי מוקסיפן ( אנטיביוטיקה לשבוע ) ואמר לי שאני יכולה להמשיך להניק ,בטיפת חלב אמרו לי לשאוב את החלב ולזרוק לפח ולתת תחליף בנתיים אני ממש לא יודעת מה לעשות האם למישהי היה מקרה דומה ,האם מישהי יודעת אם מוקסיפן בטוח בזמן הנקה? תודה...
היי אילנה, לא מפסיקים את ההנקה בגלל דלקת ולא זורקים חלב. אם יש שאלה לגבי המוקסיפן - אפשר לוודא דרך אחד המרכזים של מידע על תרופות בהנקה והריון בילינסון: 03-937-6911 אסף הרופא - 08-977-9309 תניקי משני הצדדים בכל ארוחה. זאת סיבה אחת שלפעמים נוצרת דלקת. חבל שהאחות מטעה אותך. כדאי לך ליידע אותה כדי שזה לא יקרה לעוד אימהות. בברכה אלן