פטריית הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תינוקת בת חודש שיונקת הנקה מלאה. יש לה על הלשון שכבה לבנה. נאמרלנו שאם זה לא יורד סימן שזה פטרייה, אכן זה לא יורד. האם אכן זו פטרייה, וכיצד ניתן לטפל בזה? תודה.
היי גאיה, זה נשמע כפטרייה. עליך לפנות לרופא ילדים על מנת לקבל טיפול - ממליצים לרוב על אורל ג'ל וגם צריכים טיפול לפיטמות. אם לא מטפלים בפיטמות בו זמנית אז לא עשינו טיפול! זה עובר מהפיטמות לפה וחלילה. (זה לא מתחיל בפיטמות ) רצוי להמשיך טיפול מעבר למועד שכבר אין סימנים של פטרייה - לפחות שבוע-שבועיים. בברכה אלן