קשיים בהרדמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 10 חודשים יונקת ואוגלת שלוש ארוחות של מוצקים ביום. אנחנו מאוד נהנות מההנקה ואין לי רצון להפסיק אותה אך יש לי קושי גדול מאוד כאשר אני רוצה להרדים אותה, גם ביום אך בעיקר בלילה. היא מנמנמת עלי בהנאה וזה יכול להמשך גם שעהויותר ואי אפשר להחליף לה את הציצי במוצץ כי היא מיד מתעוררת וכך גם כשאני מנסה להעביר אותה למיטה. יש לי בבית עוד שני ילדים ובערב אני לא מצליחה להתפנות אליהם בגלל ה"טקס" הארוך הזה. אני מבינה שיש " מחיר" להנקה אך אני כבר קצת מתוסכלת מהעניין הזה. אולי למישהי מהבנות בפורום יש גם איזה רעיון???? תודה מראש, לילי
היי לילי, אולי זה מוקדם מידי להרדים אותה והיא לא ממש מוכנה לישון? אם זה לוקח כל כך הרבה אנרגיות אולי היא לא רוצה ממש לישון וכדאי לדחות את הטכס. לא כל תינוק מוכן לישון מתי שאנחנו קובעים שזה הזמן שלו. תינוק עייף בדרך כלל ישן. לפחות מספר שעות ברצף. בברכה אלן
על הציצי ורק שהיא "משחררת" אותו אני מחכה עוד כמה דקות שהיא תירדם טוב ואז מעבירה אותה למיטה שלה.