אלרגיה למוצרי חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר שראיתי מעט מאוד דם בצואה של בני, הפסקתי לצרוך מוצרי חלב אך הדימומים המועטים עדיין ממשיכים. שאלתי היא: תוך כמה זמן מהרגע שבו האם מפסיקה לצרוך מוצרי חלב יש לצפות להעלמות הדם בצואה? במקרה שלי, הפסקתי לצרוך את מוצרי החלב לפני 3 שבועות, ולמרות שקראתי שאם אכן מדובר ברגישות לחלב, הדימום אמור להעלם תוך שבועיים, רופאת הילדים שלנו טוענת כי הדימום יכול להמשך 6 שבועות, ולכן היא מציעה שלפני שאפסיק גם לצרוך מוצרי סויה- אמתין 3 שבועות נוספים. מה דעתך? רוב תודות, ענבל.
היי ענבל, אני מסכימה שזה יכול לקחת עוד כמה שבועות. עד 6 שבועות. אבל בו זמנית כדאי גם לבדוק את פי הטבעת. אני מניחה שהרופאה בדקה אבל אני מעלה את זה כי דם גם יכול לבוא ממקום לגמרי אחר. לפעמים יש פיסורות (חתכים קטנים) בפי הטבעת וזה מה שגורם לדימום קליל. בברכה אלן