הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי להניק לפני כארבעה חודשים. מאז- החזה ממשיך להיות מלא חלב, אמנם לא גדוש, אך לא נעים וגם נמאס . בעבר קיבלתי דוסינטקס, אך עזר באופן זמני בלבד. מה עושים?
שלום ים יש הרבה מאוד מקרים של אימהות שהפסיקו להניק ובכל זאת הצליחו להוציא חלב מהשדיים גם חודשים רבים אחרי ( ויש מקרים אפילו של שנים ) אם את חשה במלאות, אני ממליצה שתבצעי סחיטה שלא על מנת לרוקן את השד, אלא רק עד הקלה בלבד. מצב זה לא לא יגרום לך ל"הגברת הייצור" אלא לפינוי ההצטברות ולמניעת דלקת בשד. אם אין תחושה של מלאות אל תסני "לבדוק " אם עוד יוצא חלב , כי פעולה זו למעשה עושה את הפעולה ההפוכה , מגרה את יצרו החלב. בהצלחה נירית