מים לתינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הייתי רוצה לשאול האם צריך לתת מים לתינוק שנולד או שהנקה בלבד מספיקה? ובמידה ולא מניקים ?
שלום לין לא זו בלבד שמתן מים מבקבוק בעת תקופת ההנקה אינו מועיל הוא יכול גם להזיק. ארגון הבריאות העולמי ממליץ על הנקה בלעדית עד גיל חצי שנה, ללא תוספת נוזלים (מכל סוג). תינוק יונק אינו זקוק לתוספת מים (בשונה מתינוקות הניזונים מתחליפי חלב), שכן חלב האם מכיל נוזלים רבים (עד- 88% מים), בכמות שמספיקה לתינוק גם בימים חמים מאוד ובמזג אוויר יבש. שבוע טוב נירית